Saturday, April 11, 2009

mara

kalau saye mara
saye ke salah?????



mungkin saye tak patut gak mara die
sebab die pon nak exam

biakan jela

nnti okay a kot





p/s jangan jadi macam saye



Friday, April 10, 2009

kembali pulang

sebenarnye saye dah nak balik semula ke kelantan ahad ni
kejap je kat ofis ni
ahad, flight saye pukul 3.40ptg
huuuuuuuuuuuuuuh....
tak sempat la nk jumpe korang2 sume
ermmmm
yang bestnye projek saye kat kelantan habis bulan ni
oleh sebab itu, saye akan kembali ke KL
keje disini
dan oleh sebab itu juga la
saye perlu mencari rumah sewa
kat mane nk cari ni?
susah la
ermmm....



KL nikky akan kembali~~

sakit

sakit hati
sakit kepala
sakit .....

bz?????
saye pon bz

kenapa makhluk yang berlainan jantina sukar untuk difahami
pelik...

kite manusia
tak dapat jangka masa depan
tp tolong bagi jawapan
diam
sepi
kosong

tak sayang???
sebab saye tak cantik?
sebab saye tak modern?
sebab saye tak bergaya?


atau pelbagai sebab yang mungkin ada dalam benak nya....

busan...sakit hati.....
bz.....

Wednesday, April 1, 2009

jiwa eno~ eno~ eno~ = weng!!

aku busan
sakit hati
penat
pujuk hati sendiri
pujuk orang lain
cube la faham saye ni
penat da
sume org pon bz
tp bg la sikit masa
ruang


sume menyakitkan ketika ni


p/s ~~ jgn tnyer kenape