Tuesday, May 6, 2008


this cutey kitten Amer nyer
anak kucin ini sangat la cOmey
sampai aku ngn z dan a'a pon tak leh blah la gOssip pasal anak kucin yang cOmey ini....
z kate die ade mintak pada Amer, tp kene tunggu turn sebab ramai yang nak......
taPi ....
aku pOn nk lau kucin cOmey canggini
tapi susah la..
ma aku tak bagi la pelihara kucin pas kucin adik aku yg cOmey tu mati
huks huks huks waaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak kucin jugak

pak guard UM weng!!!! n. i. k. k. y streSS Of pak guard!!!

Release tensiOn = makan at mOk sue + tgk muvie= the fOrbiden kingdOm...best sgt2


back tO U.M = pak guard Um wat hal lak kali ni, slame ni aku kuar tade pon mintak2 kad matrik.........streSS!!!!!! baru jer nk enjOy


UM.......sungguh pelik di akhir2 tahun aku disini


arghhhhhhhhhhhh......sungguh tak puas hati!!!!!

Monday, May 5, 2008

n. i. k. k. y. wennngggg!!!!!!

my next paper just a few minutes tO gO......
my bOdy n my mind gOin weng...weng....weng...
streSS Of nikky can make my self die!!!! die!!! hahahahahaha
benggOng la lak aku nie.......



ETIKA = 0.009%
P. dlm. ISLAM = 0.010%



chaiyOk nikky!!!!!!!

Sunday, May 4, 2008

N. I. k. k. Y. stress!!!!! get Of !!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
macam mane ni?????
aku adew 2paper sOk....tapi tatau la macam mane nak bace nota nie...
ermmm....macam sikit, tapi sukar untuk difahami....
pagi 11.30 = paper Pmbgnn dlm Islam
ptg 3.00 = etika alam sekitar
aku sudah weng3
nikky you need to read all the nOtes fOr tOmorrOw paper..........please!!!!!!!!!
jgn main2 ngn blOg ni lgi

CinTaMu ** Dygta feat Ira



Yang kurasa walau tak terucap,
S'makin dalam
Cintamu,yang terukir di batas cintaku,
Selamanya

Tak pernah kumencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlalu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu

Dan tiada yang kan memisahkan,
Selamanya
Cintamu,
Yang terlimpas, terbias matamu
S'lama ini

Adakah di hatimu,
Terbesit satu harapan untukku
Tuk berjanji selamanya kan selalu milikku

Satu cinta,
Tak pernah kumencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlelu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu...

SamPai SyurGa

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku
[Sampai Syurga lirik on http://top10mp3download.blogspot.com ]

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

N. i. k. k. y. hari ini

bangun pagi ni....
huhuhuhu....
semalam tak leh tdo...
mangkuk la aku g minum kopi tuh, kol5 pagi pon tak tdo2 lg....
nk study kepale penin...cam siOOt jerk....
aku cume tdo 4 jam semalam...dah cukuo la tuh tok org dewasa cam aku....
lalalalala
tapi aku org dewasa yang chumil....perasan tahap gaban...
lapar la...tggu member aku belikan bekfas....roti cannai!!!!
seDaaap....
k lah...nnti sambung lagi yerk....mau study sebentar!!!!!
nikky love peace!!!!
love!!!
peace!!!
luv ma n abah!!!

N. i. k. k. y




What Nikky Means



N is for Neat



I is for Irresistible



K is for Keen



K is for Kind



Y is for Young


nik


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


UNGU best band eva..XoXo!!!



** CINTA dlm HATI **


Song lyrics | Cinta Dalam Hati lyrics

Friendster Comments / Friendster Layouts / Friendster Comment

Friendster Comments / Friendster Layouts / Friendster Comment

Friendster Comments / Friendster Layouts / Friendster Comment

salah kah aku dalam situasi ini?????
kenape harus ada persahabatan yang begini???
GADIS....
bukan niat aku menjauhi kamu
aku tidak mengerti apakah sebenarnya fungsi aku dalam hidup kamu....
adakah sekadar manusia yang kau perlu bila waktu tertentu sahaja???
mungkin aku bukan lah sebaik-baik manusia....
tapi aku tidak dapat menipu diri ini...
aku sudah mula muak, malas dan tak sanggup melihat atau memandang kau....
jika aku bersama kau....
aku ingin masa berlalu dengan pantas...
tak sanggup mendengar cerita mu...
omelan mu yang hanya menusuk dalam ke hati aku yang sememangnya sakit ditusuk duri buatan mu....
mungkin aku bukan manusia yang baik dan sempurna,
TAPI...
GADIS, kau seharusnya tahu dan faham apa yang di rasai orang sekelilingmu...
mereka juga punyai perasaan, bukan patung....bukan lembu....kau seharusnya ingat
garak laku mu...mungkin menjadi idalaman lelaki, tapi cara dan gaya kamu cukup membuat kami sakit, sakit bak duri tajam menusuk hati yang lembut, selembut sutera yang indah....
mungkin hati aku tidak seindah dan sesuci mana....
tapi, juga punyai perasaan....
tatkala aku bersamamu, kau membuatkan situasi itu bagai aku ini sangat buruk, tak cantik, ibarat beast bersama beauty.....
aku juga punyai perasaan wahai teman bernama GADIS.......
kini aku dibaluti rasa bersalah, kerana kami akan menjauhi kau, jauh....sejauh hati aku pada kau...
aku tidak tahu bagimana harus aku berhadapan dengan kau, masa depan.....
kadang2 aku rasa dosa kau bukan lah besar pada diriku....
aku mahu persahabatan seperti dahulu, tapi kini aku tidak boleh....
tak boleh... tak boleh
bila bersama kau, aku rase menyampah, rase bosan, rase tak mahu lihat wajah kau....
Ya ALLAH, jahatnya diri ini...
tapi aku harus bagaimana??????